logo2

 

 

 

02 rolunk


ÜGYVEZETŐ, TULAJDONOS

Balassa Zoltán

„Immáron 5 éves kiadói tapasztalattal a hátunk mögött joggal kijelenthetem, hogy az elmúlt években a hagyományos marketing-, és reklámstratégiák leáldoztak. A célcsoport figyelmét kizárólag innovatív szemléletű módszerekkel ragadhatjuk meg. Az ETALON magazin eredményessége e kreatív koncepciók kidolgozásában rejlik. A mi stratégiánk az értékes, releváns tartalomgyártásban és figyelmet generáló vizualitásban, valamint célcsoport orientált terjesztés hármas egységben gyökerezik. Az Etalon ügyvezetői megbízatása számomra személyes ügy, melyben a kiadói háttér komplex menedzselése, a hatékonyságnövelés, a fejlesztések, illetve kreatív ötletek kidolgozása együttesen viszik sikerre a magazint.”

space

 

01 rolunk 02 karrier 03 letoltesek 04 kapcsolat