logo2

 

 

 

Az Etalon Média Group Kft. 2011 szeptemberében alakult, és indította útjára saját fejlesztésű magazinját, az ETALONT egy merőben új megoldást kínálva azok számára, akik cégüket, szolgáltatásukat vagy terméküket felfelé pozícionálják a piacon, hatékony kommunikációs eszközt keresnek, szeretnék kiaknázni a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket és célzott módon kívánják elérni a potenciális ügyfeleket. Az Etalon magazin e feltételeknek eleget téve, hiánypótló céllal jött létre, hogy az ingyenesen elérhető magazinszegmensben úttörő és egyedülálló előnyöket kínálhasson. Letisztult rovatstruktúrája, nívós tartalma és kivitele, valamint speciális terjesztési metódusa egytől, egyig azt tették lehetővé, hogy az ETALON mára stabil és piacvezető média brandé nőhesse ki magát.

Filozófiánk

Mi, akik az Etalon magazint készítjük, hisszük, hogy a print, a hozzáadott tartalmai és vizuális értékekkel együtt elvitathatatlan eleme a sikeres kommunikációnak. Tudjuk, hogy a magazin hirdetőbarát tartalmi környezete bizonyítottan növeli az értékesítést. Célunk, hogy figyelembe véve a fogyasztói piac gyors változásait, arra reflektálva, izgalmas, hasznos tartalmakat közvetítsünk a potenciális vevők felé, hogy hirdetőink tematikus kapcsolódásokkal és egyedi szponzorációs megoldásokkal valósíthassák meg kampánycéljaikat. Gondoskodunk róla, hogy partnereink üzenetevonzó környezetben helyezkedjen el, hiszen a mi sikerünk, a hirdetőink sikere is egyben!

15.oldal1

Az Etalon magazin komolyan veszi az olvasók igényeit, lapkoncepciója révén rugalmasan reagál a médiaszektor felé támasztott modern követelményekre, továbbá a legkorszerűbb marketing-kommunikációs eszközökkel fokozza az ügyfelei hirdetési hatékonyságát! A magazin vásárlásösztönző, egyedi tematikus megoldásokat kínál. A tartalmi fókuszt a megrendelők igénye jelenti. A sikerhez azonban ki kell érdemelni a fogyasztók figyelmét!

Mivel?

Professzionális szerkesztéssel, magas szakmai tudást integráló releváns tartalmakkal és inspiráló vizualitással. Az Etalon magazin pozitív értékrendet közvetítő, könnyed hangvétellel, egyszerűen fogyasztható, könnyen befogadható tartalmakon keresztül bővíti az ismereteket. Bizalmat és elkötelezettséget alakít ki az olvasókkal és ez által a fogyasztókkal.

15.oldal2

Mit kínálunk?

  • 25 000 ingyenesen terjesztett példány
  • Több, mint 150 000 olvasó
  • Több mint 2000 kihelyezési pont
  • Letisztult rovatstruktúra
  • Informatív tartalom
  • Látványos, markáns arculat
  • Figyelemfelkeltő, innovatív grafikai megoldások
  • Testre szabott publikációk
  • A hirdetések tematikus elhelyezése a leghatékonyabb
  • Olvasói elérés érdekében
  • Folyamatos célcsoport-bővítés
  • Ügyfélhűség, loyalitás, magas olvasói elkötelezettség
  • Rendhagyóm, direkt terjesztési szisztéma
  • Havi 50 000 látogató elérése az online tartalom által
A képernyőről és a papírról történő olvasás között alapvető különbségek vannak az információ-feldolgozás terén. A print mélyebb figyelmet generál olvasóiban (következetesen hosszabb cikkeket vagyunk képesek elolvasni, ugyanis sokkal kevesebb a zavaró tényező) Miközben az internetes böngészőkből történő információs szerzés sokkal felületesebb. De a print média további előnye az is, hogy egyszerre képes több érzékszervre is együttesen hatni, a benne elhelyezett termékek kézzel foghatóbbak, a papír érintése, illata és a vizuális együtthatók a hirdetési hatékonyságot 70%-al növelik. A digitális technológia azonban kétségtelenül növeli a print hatásfokát, hiszen a printtel könnyű az olvasót a hirdető weboldalára terelni, az interaktív tartalmakon (pl.: QR kód) keresztül.

01

Tudjuk, hogy partnereink sikere abban rejlik, ha mondanivalójuk eljut azokhoz, akiknek valóban szánják. Céljuk, megtalálni a fogyasztásukban igényes, elsősorban közepes és magas társadalmi státusszal rendelkező célközönséget. Ehhez sajátos terjesztési szisztémával dolgozunk.

 

Kihelyezés:
Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Keszthely, Hévíz, Zalakaros, Gyenesdiás, Szombathely, Sárvár és Bükk legforgalmasabb szolgálói és kereskedelmi egységeibe.


weblap garamound2

Postaláda:
Kiemelt I. kategóriás övezetekben (újépítésű társasházak, családi házak, lakóparkok
Zala és Vas megye területén).

02

Promóció:
Kampányszerű jelenlét a fent említett városok legfrekventáltabb pontjain (fő terek, bevásárló központok, Park Shopok), legnépszerűbb eseményein (fesztiválok, koncertek, egyéb
rendezvények).

mini 16.oldal3

A terjesztési szisztémánk egyik fontos pillére a hostess promóció, melynek nagy előnye, hogy személyes kontaktot teremthetünk az olvasóval. Saját hostess csapatunk, képzett hostessekből áll, akik kiválóan kommunikálnak, többségük felsőoktatási intézményben tanul. Kiválasztásukkor nem csak a kinézetet és tudást mérjük fel, hanem a hozzáállást és egyéb protokolláris kompetenciákat is figye-
lembe vesszük.

A hirdetés akkor éri el a célját, ha eljut a célcsoporthoz és felkelti a figyelmet! Egyedülállóan célzott terjesztésünk segít a magas vásárlóerővel rendelkező 18-60 év közötti városi fogyasztókat megszólítani, akik nyitottak az újdonságokra, az új trendekre, közepes és magas státuszúak. Aktívan keresnek és költenek, vagyis a gazdasági élet aktív szereplői.

 

03

Kinek szól?
 
A nők elérésére kétségtelenül nagyobb hangsúlyt fektetünk, hiszen elsősorban ők hozzák a vásárlási döntéseket. Nőknek szóló rovataink ízlést formálóak, iránymutatóak. Főbb rovatpillérek: trend, szépség, gasztro, életmód, szülő vagyok, otthon.

04

Férfiakat érintő rovataink az újdonságokra nyitott és a minőségre fogékony olvasók számára készülnek, az Etalon férfiak számára gyártott tartalmaiban is az egyedi hangvételű írásokra helyezzük a hangsúlyt. Kiemelt szerepet kap a magazin rovatstruktúrájában: a sebesség, high tech, utazás, programajánló, és a legkülönfélébb ismert emberekkel készült mélyinterjúk.

05

  BRAND ÉPÍTÉS

 

A piaci versenyben nem könnyű kitűnni. A termék, szolgáltatás kiválósága mellett kell valami plusz, ami vonzóvá varázsolja a céget vagy márkát. Tudatos kommunikációval elérhető a márka-építés, mely nagyban hozzájárul a fogyasztói hűség eléréséhez.

 

aí

aa

ab

A tematikus cikk 1-2 oldal hosszúságú cikk, amelyet kifejtő jellegű, szerkesztői írások mintájára készítünk. A tematikus cikk (ahogyan a neve is mutatja) egy adott, az ügyfelünk számára fontos témára fókuszál, azt több oldalról világítja meg. A jó újságírói hagyományoknak megfelelően, szakemberek véleményét is tartalmazhatja, mindezt érdekfeszítő, izgalmas formában. A tematikus cikket esetben a cég neve nem jelenik meg a cikkben, viszont az általa képviselt ügy, álláspont helyet kap. A tematikus kapcsolódással elhelyezett hirdetés maximális hatékonyságot növel a cikk tartalmi és vizuális összhangjában.

20.ab

 

20.bb

aaaa

Fontos számunkra, hogy ügyfeleink hirdetése ne csupán egy legyen a sok közül. Azok számára, akik nyitottak a grafikai újdonságokra, különleges formátumú hirdetési kreatívokat készítünk, mely megbízóink szolgáltatásaira vagy termékeire irányítja a figyelmet.

 

mini 20.v

Adott vállalatról, szolgáltatásról vagy termékről szólnak, sajátos igények, elképzelések figyelembe vételével. A PR cikkek nagyon sok előnnyel és pozitív hatással járnak, de csak akkor, ha megfelelően írjuk meg őket. Általános követelmény ezekkel a cikkekkel kapcsolatban, hogy figyelemfelkeltőek, érdekesek és olvasmányosak legyenek. Senki sem akar unalmas cikkeket olvasni, ezért nagyon oda kell figyelni az elkészítésükre.

 

mini 21.oldal pr

21.oldal4

Elkötelezettek vagyunk, a magas minőségű cikkek irányában. Hiteles, megbízható, intelligens formában szórakoztatjuk és informáljuk olvasóinkat és nem tisztünk bulvártémákat feldolgozni, Ugyanakkor szívesen készítünk interjút a pályájukban követendő ismert, hazai ikonokkal.

21.oldal5

21.oldal6

21.oldal7

TERMÉKMINTA BERAGASZTÁS


A különböző termékminta, kedvezménykártyák, vagy egyéb post-it beragasztások a magazin szerkesztőségi felületére vagy az ügyfél hirdetésére, akár pontosan meghatározott helyre történik. Előnye, hogy annak leválasztása után, direkt üzenetként él tovább, vagy további kedvezményekre jogosítja az olvasót. Mutációs technikával kérhető meghatározott mennyiségű, vagy csak bizonyos régiókban esetleg egyes rendezvényen megjelenő magazinok esetében is.

 

22.oldal1

 

 PÁNTOLÁS

A magazint körbeölelő szalagformátumú pántolás a borítón fut körbe, majd a végeinél egymáson ragasztással rögzül. A pánt vízszintes irányban helyezhető el, szélessége - bizonyos mértékben- az ügyfél által szabadon alakítható. Mutációs technikával kérhető meghatározott mennyiségű, vagy csak bizonyos régiókban esetleg egyes rendezvényen megjelenő magazinok esetében is.

22.oldal2

CÍMLAPHIRDETÉS

Egyedüli megoldás, arra, hogy az ügyfél hirdetése a címlapon jelenjen meg egy 5cm átmérőjű címlapkarika, amely garantáltan nem marad észrevétel az olvasó számára és a belső oldalon elhelyezett hirdetésre irányítja a figyelmet.

22.oldal3

KIHAJTHATÓ BORÍTÓ

Rendkívül különleges látványos és reklám szempontból a leghatékonyabb nyomdatechnikai megoldás a kihajtható borító. A hirdetés esztétikai értéke magas szintre emelhető, mivel speciális képi elemek elhelyezésére ad lehetőséget, a 150 grammos fényes borítón. A hajtás iránya tetszőleges.

22.oldal6SZÓRÓLAPBEHÚZÁS

Lehetőség van információs anyag, és egyéb szórólapbehúzásra, meghatározott, vagy véletlenszerű módon. Mutációs technikával kérhető adott mennyiségű, vagy csak bizonyos régiókban esetleg egyes rendezvényen megjelenő magazinok esetében is.

23.oldal1

 

Ünnepre Hangoló

Magazinunk tematikája részben az aktualitásokra épül. Fontosak számunkra az ünnepre hangoló szerkesztőségi anyagok, melyek nagy része saját gyártású.

 

23.oldal3

 

23.oldal4

 

23.oldal5

 

23.oldal6

space

 

01 rolunk 02 karrier 03 letoltesek 04 kapcsolat

 4 bor