logo2

 

 

 

ETALON/ OTTHON
2018. 1. szám február-március

 

Merészség, elegancia, eredetiség. Ezekkel a tulajdonságokkal jellemezhetnénk a 2018-as év új, irányadó trend színét az amerikai Pantone Intézet által decemberben megválasztott 18-3838-as kódú ultra violetet. A tavalyi győztes szín, a Greenery utódja meglehetősen intenzív és provokatív árnyalat, mely ez által nem csak a bátrabb kedvű lakberendezők számára szolgálhat művészi inspirációul, de a kozmetikai-, és high-tech ipar, valamint a sportszergyártók is ihletet kaptak általa. Nem csoda, hiszen e reflexív tónus színszakértők szerint is spiritualitásra és kreativitásra ösztönöz.

 

02.pantone 2018 ultra violet big

 

Így alkalmazzuk: Megjelenhet a fal egy részletében, egy bútordarabban, vagy csupán egy apró kiegészítőben, mely valamely módon e szín árnyalatát hordozza, ám ügyeljünk rá, hogy ne vegye át a tér felett az uralmat, célszerű más tónusokkal ötvözni. Szürkével, bézzsel, óarannyal kombinálva melegséget, fehér milliőben eleganciát kölcsönöz. Ugyanez igaz a divat szegmensére is, hiszen e merész árnyalat számtalan lehetőséget ad a divattervezők számára is az egyedi ötlet – és önmegvalósításra. Legyen szó tehát nagy tavaszi gardrób vagy falfrissítésről, esetleg design tárgyak, vagy egy új rúzs beszerzéséről, legyünk bátrak és ne féljünk az impresszív ultraviolától!

 

violet

 

1. Series 7™ szék, Fritz Hansen
2. Hajszárító, Infiniti Pro by Conair
3. Kolind babzsák, Jysk
4. Körömlakk, Dolce & Gabbana
5.Parfüm, Paco Rabanne Ultraviolet eau de parfum
6. Bársony díszpárnahuzat, h&m
7. Jógakerék, Tchibo
8. Ysby törülköző, Jysk
9. Teakészlet, Le Creuset
10. Fejhallgató, Beats Solo3 by Dr. Dre
11. Ajakrúzs, Estee Lauder
12. Kenyérpirító, Kmix
13. Kulacs, Contigo